مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
سابقه و اعتبار تولید کننده
کجا تولید شده است؟
خارج از ایران
کِی تولید شده است؟
نزدیک انتخابات
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: فریبکاری
تکنیک 2: دشمن سازی
تکنیک 3: تغییر ذهنیت
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
شبکه اینترنشنال
چه چیز تولید شده است؟
حق: 1- 1.مجری تغییر پوشش داده است.
شاهد ، دلیل: همانطور که در تصویر مشاهده میشود،مجری در شبکه صداوسیما،تغییر پوشش داده است.
حق: 2- 2.نزدیک به انتخابات است.
شاهد ، دلیل: با توجه به خبر نزدیک به انتخابات بوده است.
باطل: 7- 1.با تغییر پوشش،مردم رو به شرکت در انتخابات دعوت میکنند
شاهد ، دلیل: شبکه صداوسیما یک شبکه رسمی است و این دلیل نمیشود که بخاطر انتخابات پوشش کرده باشند.
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
این پیام ب این جهت تولید شده است که هدف دشمن از آن،فریب مردم و دلسرد کردن مردم از انتخابات و رای دادن هست،همناطور که در خبر مشاهده شد،دشمن میخواست این را نشان بدهد ایرانیان از حجاب سوء استفاده کرده و حتی در جذب مشارکت مردم در انتخابات استفاده میکنند.