داشبورد تیم های لیگ جت خراسان رضوی
داشبورد تیم ها
بوم های تفکر نقاد
مستند نگاری تیم ها
تمرین فهم روایت
محصولات روایی
تعداد کل تیم ها: 2773
تیم جستجوی حقیقت
0
2
نام شهر:
بجستان
نام مجموعه:
دبیرستان نمونه دولتی مهندس سرباز
نام تیم:
جستجوی حقیقت
کد تیم:
2967
مفهوم
کلان روایت
پیشرفت ایران
پیام
(تصویر ذهنی مطلوب)
علی رغم تمام محدودیت ها و دشمنی ها، ایران در عرصه های مادی و معنوی پیشرفت کرده است.
هدف:
(چرا می خواهیم روایت کنیم؟)
مقابله با روایت دشمن که به دنبال ایجاد تصویری است که ایران و نوجوان ایرانی نه چیزی هست و نه چیزی خواهد شد.
مضامین:
مضامین پیشرفت مادی: پیشرفت علمی، پیشرفت نظامی، پیشرفت صنعتی و ...
مضامین پیشرفت معنوی: نوع دوستی، امنیت، تحکیم خانواده، دینداری و ...
سوژه
کشف و انتخاب سوژه:
درباره چه چیزی می خواهیم روایت کنیم؟ شرح دهید:
سرمایه گزاری برادران محمدی(حمید و سعید) در دیجی کالا و تاسیس در سال 85 و پیشرفت و نوآوری در خدمات فروش آنلاین
مخاطب
مخاطب هدف
چه کسانی مخاطب هدف روایت هستند؟ مخاطب هدف را توصیف نمایید:
کسانی که به دنبال کار می گردن یا به فروش رساندن بیشتر محصولات با ایده برداری از این دو برادر توانستند ویسایت ها و اپلیکیشن هایی برای فروش محصولات ارائه کنند و محصولات خودشون و به فروش برسونند
روش
رویداد
موقعیت، زمان و مکان خلق روایت را شرح دهید:
زمستان سال 85 زمانی که از گرفتن دوربین عکاسی یک دوربین با سطح کیفیت پایین به آنها دادند این تجربه تلخ باعث این سرمایه گزاری شد
قالب روایت
یکی از چهار قالب ذیل را انتخاب نمایید:
صوت (پادکست)
توزیع و انتشار
کانال های توزیع و بستر انتشار روایت خود را شرح دهید:
در جمع دوستان ، خانواده، محله، همسایگان، بنر های داخل شهر
اینستا، اپلیکیشن(دیجی کالا) ،تلگرام، گوگل(وبسایت)
خرده روایت
شرح و پرداخت روایت
شامل زاویه دید، فضاسازی و پرداختن به جزئیات، شخصیت پردازی و ... شرح کامل دهید:
زاویه دید از سمت یکی از این برادران یعنی حمید است و اول شخص هستش که زندگی خود و برادر دوقلوی خود سعید را شرح می دهد در راه راه اندازی دیجی کالا ،آنها در یک خانواده معمولی و پرجمعیت زندگی می کنند و تحصیلات خوبی دارند و به تحقیقات علاقه زیادی دارند و به گونه ای کنجکاو هستند این سرمایه گزاری با دادن یک دوربین بی کیفیت و سطح پایین در ازای پول زیادی که این دو برادر دادند بهشون میدن و اونا تصمیم میگیرن یک فضایی رو برای تضمین کیفیت کالا به مشتریان بدهند تا به این مشکل نخورند و پروسه دیجی کالا در سال 85 باز شد