مرحله 1 جراحی پیام!
1- پوشش مجری خانوم بخاطر انتخابات تغیر کرده است
2- برنامه صدا و سیما حامی انتخابات است
3- تغیر پوشش بخاطر جمع آوری رای است
4- با نزدیک شدن به انتخابات صداوسیما پوشش مجری های خانوم راعوض میکند
5- بخاطر انتخابات پوشش عوض شده است
6- پوشش مجری خانوم بستگی به انتخابات دارد
7- مردم با دیدن تغیر پوشش مجری خانوم به رای دادن سوق داده میشوند
8- تغیر پوشش مجری خانوم بخاطره رای خری است
9- مردم ممکن است بخاطره تغیر پوشش در انتخابات شرکت کنند
10- پوشش به انتخابات ربط دارد
11- پشت تغیر پوشش مجری خانوم دسیسه ای اسن
12- پوشش در زمان انتخابات مهم است و پوشش یک وسیله است
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
اینترنشنال(ایران بین الملل)
سابقه و اعتبار تولید کننده
اینترنشنال یک شبکه تلوزیونی خبری فارسی زبان باتمرکز به روی برنامه های سیاسی اجتماعی ایران است.در برنامه های خبری خودت بسیار دروغ رواج است.به گفته عوامل این برنامه آنها با وعده و دروغ هایی استخدام و سپس مخالف آنها عمل شده.حامی این برنامه عربستان سعودی است.این برنامه حامی و پشت وانه ی بسیازی از کشورهای تخریب گر نیز 6ست.
کجا تولید شده است؟
لندن
کِی تولید شده است؟
روز سه شنبه 27دی ماه سال 1402
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: دروغ
تکنیک 2: نسبت ناروا
تکنیک 3: تمسخر
تکنیک 4: تحریف
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
تلوزیون،ماهواره
چه چیز تولید شده است؟
حق: 2- برنامه صدا و سیما حامی انتخابات است
شاهد ، دلیل: صدا وسیما یک شبکه اسلامی است و در انتخابات کمک میکند
حق: 7- مردم با دیدن تغیر پوشش مجری خانوم به رای دادن سوق داده میشوند
شاهد ، دلیل: بعضی از مردم اعتقادات متفاوتی دارند و ممکن است به این دلیل به رای دادن روی بیاورند
باطل: 8- تغیر پوشش مجری خانوم بخاطره رای خری است
شاهد ، دلیل: پوشش چیزی نیست که باآن بتوان رائ خرید زیرا در شبکه های دیگر که پخش کننده فیلم و سریال بااین گونه پوشش هاهستند
باطل: 5- بخاطر انتخابات پوشش عوض شده است
شاهد ، دلیل: قبل تر از انتخابات نیز پوشش های اینگونه در صداوسیما دیده میشد
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
شبکه اینترنشنال با استفاده از تکنیک های دروغ،نسبت ناروا،تمسخر و تحریف هدف داشته اند که بین مردم تفرقه انداخته و تفکر مردم را تغییر بدهند
تا مردم فکر کنند که مسئولان کشور با تکنیک و عوامل مختلف به دنبال فریب دادن آنها هستند.
نتیجه گیری نهایی این است که ما در این جنگ سرد و شناختی نباید فریب دشمن راخورده و باآگاهی به هدف آنها و مشارکت حداکثری خود با اطرافیان در شرکت در انتخابات هدف آنها را خنثی نماییم