مرحله 1 جراحی پیام!
1- ما در ایران زندگی می کنیم
2- به فکر مردم غزه نباشیم
3- بلوچ ها باغیرت اند
4- مردم و مسئولین به فکر مردم بلوچ نیستند
5- مسئولین و مردم فقط به فکر مردم غزه هستند
6- در سیستان و بلوچستان سیل آمده
7- اینجا غزه نیست
8- مردم سیستان و بلوچستان بر اثر سیلی که آمده نیاز به کمک دارند
9- کودکان سیستان و بلوچستان در آب و گل می خوابند
10- مردم سیستان و بلوچستان جا و مکانی برای خواب ندارند
11- جنگ در غزه و مردم غزه بی اهمیت هستن
12- مردم سیستان و بلوچستان بر اثر سیلی که آمده در بدبختی به سر می برند
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
علی کریمی
سابقه و اعتبار تولید کننده
بازیکن سابق بد اخلاق فوتبال پناهنده فعلی کانادا، یکی از رهبران مخالف نظام، دارای سابقه توهین به اعتقادات و مقدسات و انتشار محتوای دروغ فراوان، تحصیلات پایین
کجا تولید شده است؟
خارج از کشور
کِی تولید شده است؟
3مارس 2024/ 12اسفند 1401
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: کنایه
تکنیک 2: تمسخر
تکنیک 3: برچسب زنی
تکنیک 4: دروغ گویی
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
توییتر و عکس
چه چیز تولید شده است؟
حق: 6- در سیستان و بلوچستان سیل آمده
حق: 1- ما در ایران زندگی می کنیم
حق: 3- بلوچ ها باغیرت اند
باطل: 4- مردم و مسئولین به فکر مردم بلوچ نیستند
باطل: 5- مسئولین و مردم فقط به فکر مردم غزه هستند
باطل: 11- جنگ در غزه و مردم غزه بی اهمیت هستن
باطل: 2- به فکر مردم غزه نباشیم
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
دشمنان همیشگی ملت ایران و افراد وطن فروش مانند علی کریمی از سیل در سیستان و بلوچستان سوء استفاده کرده و می خواهند بین مردم و مسئولین تفرقه بیاندازند و مردم را نسبت به حکومت ایران اسلامی دلسرد کنند و خودشان را دلسور مردم ایران جلوه دهند و از این تفرقه اندازی بهره برداری کنند و جنگ در غزه را بی اهمیت جلوه دهند.
نتیجه گیری نهایی این است که ما تحت تاثیر تبلیغات منفی و دروغ و عوامل خود فروخته در داخل و خارج کشور نشویم و همواره همایتگر مظلومان و افراد بی گناه به ویژه مسلمانان در هر جای دنیا باشیم.