داشبورد تیم های لیگ جت خراسان رضوی
داشبورد تیم ها
بوم های تفکر نقاد
مستند نگاری تیم ها
تمرین فهم روایت
محصولات روایی
تعداد کل تیم ها: 2773
تیم شهید احمدی روشن
0
1
نام شهر:
خواف
نام مجموعه:
دبیرستان نوردانش
نام تیم:
شهید احمدی روشن
کد تیم:
1747
مفهوم
کلان روایت
پیشرفت ایران
پیام
(تصویر ذهنی مطلوب)
علی رغم تمام محدودیت ها و دشمنی ها، ایران در عرصه های مادی و معنوی پیشرفت کرده است.
هدف:
(چرا می خواهیم روایت کنیم؟)
مقابله با روایت دشمن که به دنبال ایجاد تصویری است که ایران و نوجوان ایرانی نه چیزی هست و نه چیزی خواهد شد.
مضامین:
مضامین پیشرفت مادی: پیشرفت علمی، پیشرفت نظامی، پیشرفت صنعتی و ...
مضامین پیشرفت معنوی: نوع دوستی، امنیت، تحکیم خانواده، دینداری و ...
سوژه
کشف و انتخاب سوژه:
درباره چه چیزی می خواهیم روایت کنیم؟ شرح دهید:
پیشرفت های مناطق تلفیقی در استان خراسان رضوی آیا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان در مقایسه با قبل انقلاب از طرف جمهوری اسلامی ایران به اهل سنت در زمینه های مختلف ظلم شده است؟ و مناطق سنی نشین عقب نگه داشته شده است ؟
مخاطب
مخاطب هدف
چه کسانی مخاطب هدف روایت هستند؟ مخاطب هدف را توصیف نمایید:
مدعیان روایت ظلم در مناطق سنی نشین خراسان رضوی که طیف وسیعی از آدمها را شامل می شود اعم از روحانیون و علما ، معلمان ، مردم عادی که دیدگاه غالبشان این هست که ظلم در مناطق تلفیقی بعد از پیروزی انقلاب زیاد شده و این مناطق پیشرفتی ندارند
روش
رویداد
موقعیت، زمان و مکان خلق روایت را شرح دهید:
روایت در یک کلاس درس در دبیرستان نوردانش ضبط خواهد شد البته با استناد با آمار و مدارک مستند در خصوص روایت .
قالب روایت
یکی از چهار قالب ذیل را انتخاب نمایید:
کلیپ
توزیع و انتشار
کانال های توزیع و بستر انتشار روایت خود را شرح دهید:
نمایش کلیپ در جلسه شورای اداری شهرستان خواف
در سکوهای مختلف اعم از ایتا شاد بله اینستاگرام تلگرام- کانال ها و گروههای فعال در شهرستان های مناطق تلفیقی خراسان رضوی
خرده روایت
شرح و پرداخت روایت
شامل زاویه دید، فضاسازی و پرداختن به جزئیات، شخصیت پردازی و ... شرح کامل دهید:
1- روایت در کلاس درس که مظهر آموختن و یادگیری هست اتفاق خواهد افتاد 2- مقایسه ارائه خدمات به اهل سنت در قبل و بعد انقلاب 3 - زاویه دید روایت: ازدیدگاه دانش آموزانی که در مناطق تلفیقی زندگی می کنند 4- پر رنگ کردن زمینه های وحدت و همدلی 5 -روایتگری آن توسط دانش آموزان اهل سنت 6 -به تصویر کشیدن نظریات و صحبت های علمای اهل سنت درباره این پیشرفت ها 7- رفع شبهه به صورت پرسش و پاسخ 8- انتخاب مکان مناسب برای فیلم برداری 9- پرداختن به جزییات تعداد مساجد ، حوزه های علمیه اهل سنت ، تعداد طلاب حوزه علمیه و .... 10 - ترکیب صحبت های حضرت آقا درباره اهمیت این موضوع و همینطور مساله وحدت 11- شخصیت پردازی : دانش آموزان موافق و مخالف با هدایت گری یک معلم