داشبورد تیم های لیگ جت خراسان رضوی
داشبورد تیم ها
بوم های تفکر نقاد
مستند نگاری تیم ها
تمرین فهم روایت
محصولات روایی
تعداد کل تیم ها: 2773
تیم شهید چمران 12
0
3
نام شهر:
قوچان
نام مجموعه:
هنرستان شهید چمران
نام تیم:
شهید چمران 12
کد تیم:
11700
مفهوم
کلان روایت
پیشرفت ایران
پیام
(تصویر ذهنی مطلوب)
علی رغم تمام محدودیت ها و دشمنی ها، ایران در عرصه های مادی و معنوی پیشرفت کرده است.
هدف:
(چرا می خواهیم روایت کنیم؟)
مقابله با روایت دشمن که به دنبال ایجاد تصویری است که ایران و نوجوان ایرانی نه چیزی هست و نه چیزی خواهد شد.
مضامین:
مضامین پیشرفت مادی: پیشرفت علمی، پیشرفت نظامی، پیشرفت صنعتی و ...
مضامین پیشرفت معنوی: نوع دوستی، امنیت، تحکیم خانواده، دینداری و ...
سوژه
کشف و انتخاب سوژه:
درباره چه چیزی می خواهیم روایت کنیم؟ شرح دهید:
پیشرفت ایران : ایران یکی از کشورهایی است که تاریخ طولانی و غنی ای دارد و در طول تاریخ خود پیشرفت های بسیاری را تجربه کرده است. این پیشرفت ها در زمینه های مختلف از جمله علم و فناوری، اقتصاد، فرهنگ و هنر، زیرساخت ها و توسعه پایدار صورت گرفته
مخاطب
مخاطب هدف
چه کسانی مخاطب هدف روایت هستند؟ مخاطب هدف را توصیف نمایید:
مخاطب هدف روایت پیشرفت ایران می تواند گروه ها و افراد متنوعی شامل موارد زیر باشند: دولت و مقامات اجرایی: سیاستمداران و مسئولان دولتی که مسئولیت تصمیم گیری و اجرای سیاست ها و برنامه های توسعه ای کشور را دارند، می توانند از روایت پیشرفت های ایران به عنوان منبع الهام برای ارتقاء سطح زندگی مردم و توسعه کشور بهره مند شوند. جامعه علمی و پژوهشی: دانشمندان، محققان، و دانشجویان که در زمینه های مختلف علمی و فناوری فعالیت می کنند، می توانند از دستاوردهای ایران در علم و فناوری برای انجام تحقیقات بیشتر و پیشبرد دانش بهره مند شوند. بخش خصوصی و کارآفرینان: کسب و کارها و کارآفرینان که نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند، می توانند از پیشرفت های ایران در زمینه اقتصادی و فناوری برای ایجاد فرصت های جدید کسب و کار و ارتقاء رقابت پذیری استفاده کنند. جامعه بین المللی: افراد و سازمان های بین المللی که به توسعه و پیشرفت کشورها علاقه مند هستند، می توانند از آگاهی از پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف برای همکاری و ارتباطات بیشتر با این کشور بهره مند شوند. مخاطب هدف از روایت پیشرفت ایران عموماً افراد و سازمان هایی هستند که به توسعه و پیشرفت کشور علاقه مند هستند و می خواهند از تجارب و دستاوردهای ایران برای ارتقاء جامعه و اقتصاد خود بهره مند شوند.
روش
رویداد
موقعیت، زمان و مکان خلق روایت را شرح دهید:
موقعیت، زمان و مکان خلق روایت پیشرفت ایران می تواند در شرایط و محیط های مختلف اتفاق بیفتد، اما برخی از موارد مهم می تواند عبارت باشند از: زمان: موقعیت خلق روایت پیشرفت ایران باید در زمانی باشد که کشور در حال تجربه پیشرفت های مهم و قابل توجه در زمینه های مختلف است. این می تواند شامل دوره هایی باشد که تحولات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در ایران به وضوح قابل مشاهده باشند. مکان: خلق روایت پیشرفت ایران می تواند در داخل کشور، اما همچنین در سطح بین المللی اتفاق بیفتد. این مکان ممکن است شامل مراکز دولتی، سازمان های بین المللی، دانشگاه ها، شرکت های خصوصی، و حتی رسانه ها و شبکه های اجتماعی باشد. موقعیت: خلق روایت پیشرفت ایران ممکن است در شرایطی اتفاق بیفتد که توجه و تمرکز عمومی و بین المللی به پیشرفت ها و دستاوردهای کشور بیشتر شده باشد، مانند هنگامی که ایران در زمینه هایی مانند علم و فناوری، اقتصاد، فرهنگ، یا سیاست به دنبال تحولات مثبتی باشد. در کل، موقعیت، زمان و مکان خلق روایت پیشرفت ایران باید با توجه به شرایط و محیط فعلی کشور و جهان انتخاب شود تا بتواند اثربخشی بیشتری داشته باشد.
قالب روایت
یکی از چهار قالب ذیل را انتخاب نمایید:
متن کوتاه
توزیع و انتشار
کانال های توزیع و بستر انتشار روایت خود را شرح دهید:
خودم و به کمک اطرافیانم
فقط گوگل جهت مفهوم بیشتر
خرده روایت
شرح و پرداخت روایت
شامل زاویه دید، فضاسازی و پرداختن به جزئیات، شخصیت پردازی و ... شرح کامل دهید:
زاویه دید: زاویه دید این روایت می تواند از چندین جنبه باشد. می توانید از زاویه دید دولتی، علمی، فرهنگی یا اجتماعی به پیشرفت ایران نگاه کنید. به عنوان مثال، می توانید از دیدگاه یک دولتمرد، پژوهشگر، هنرمند یا شهروند معمولی به این پیشرفت ها نگاه کنید. فضا سازی: برای فضا سازی می توانید از توصیفات مفصلی از مکان ها، اتفاقات و شرایط استفاده کنید. مثلاً، شرحی از شهرها، دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، کارخانه ها، مراکز هنری و... ارائه دهید که نشان دهنده پویایی و رشد ایران باشند. پرداختن به جزئیات: برای جلب توجه و ایجاد تصویر زنده تر از پیشرفت ها، به جزئیات فنی، علمی و اقتصادی بپردازید. بیان کنید که چه فناوری های جدیدی در ایران توسعه یافته و چه نتایجی به همراه داشته اند. شخصیت پردازی: شخصیت پردازی از اهمیت بسیاری برخوردار است. با نشان دادن افراد موفق، پژوهشگران برجسته، کارآفرینان موفق و... می توانید مخاطب را به پذیرش و تشویق به پیشرفت های بیشتر در ایران ترغیب کنید. جریان داستان: برای خلق روایتی جذاب و پویا، داستانی پیوسته و جذاب ایجاد کنید که از ابتدا تا انتها مخاطب را به خود جذب کند و او را با مسیر پیشرفت ایران همراه کند. استفاده از این عناصر به شما کمک می کند تا یک روایت جذاب و موثر از پیشرفت ایران ارائه دهید و مخاطب را به این مسیر تشویق کنید.