مرحله 1 جراحی پیام!
1- شرکت در انتخابات
2- ریاست جمهوری بی معنی ست
3- از قبل مشخص است که
4- قالیباف رئیس جمهور است
5- نه به انتخابات فرمایشی
6- #رای بی رای
7- انتخابات فرمایشی فقط وقت تلف کردن است
8- تنها راه تغییر، عدم مشارکت در انتخابات بی معناست!
9- امید به تغییر در عدم شرکت است
10- رأی دادن به نمایش انتخاباتی بی فایده است!
11- نکنید که بار دیگر به یک انتخاب بی معنا رای دهید!
12- بیایید از حق خود استفاده کنیم و نه به فرمایشات!
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
بهنام قلی پور
سابقه و اعتبار تولید کننده
خبرنگار ضدانقلابی
کجا تولید شده است؟
ایران اینستاگرام
کِی تولید شده است؟
1403/4/28
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: تجربه های گذشته
تکنیک 2: استفاده از هشتگ های گسترده تر
تکنیک 3: توجه به حقوق شهروندی
تکنیک 4: دعوت به اقدام
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
اینستاگرام
چه چیز تولید شده است؟
حق: 8- تنها راه تغییر، عدم مشارکت در انتخابات بی معناست!
شاهد ، دلیل: در بعضی زمان ها ما میتوانیم با رآی ندادن جلوی افراد زورگو و پست بایستیم
حق: 9- امید به تغییر در عدم شرکت است
شاهد ، دلیل: بعضی مواقع ما میتوانیم با شرکت نکردن در انتخابات جلوی خواسته های افراد پست بایستیم
حق: 12- بیایید از حق خود استفاده کنیم و نه به فرمایشات!
شاهد ، دلیل: ما انسان ها حق و حقوقی داریم و باید از آن استفاده کنیم
حق: 1- شرکت در انتخابات
شاهد ، دلیل: شرکت در انتخابات در آینده ی کشور ما تاثیر میگذارد
باطل: 6- #رای بی رای
شاهد ، دلیل: اگر ما رآی ندهیم در آینده کشور خود هیچ نقشی نداشته اسم باعث میشه ما منفعل میشیم
باطل: 7- انتخابات فرمایشی فقط وقت تلف کردن است
شاهد ، دلیل: خیر.انتخابات برای آینده هر کشور ضوری است چه فرامیشی چه غیر فرامیشی
باطل: 10- رأی دادن به نمایش انتخاباتی بی فایده است!
شاهد ، دلیل: خیر چون ما میتوانیم بازهم با تغییر آن را تغییر دهیم
باطل: 2- ریاست جمهوری بی معنی ست
شاهد ، دلیل: رئیس جمهور داشتن باعث پیشرفت یک کشور است
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
این متن به منظور بیان نارضایتی از روند انتخابات ریاست جمهوری و اعتقاد به اینکه نتیجه آن از قبل مشخص است، تولید شده است. به عبارتی، نویسنده به انتخابات به عنوان یک فرآیند غیرواقعی و فرمایشی نگاه می کند و به این نتیجه می رسد که شرکت در آن بی فایده است. استفاده از هشتگ «#رای بی رای» نیز نشان دهنده عدم تمایل به مشارکت در سیستم انتخاباتی است. این نوع پیام ها معمولاً به هدف جلب توجه به نارضایتی های سیاسی و اجتماعی و تشویق به تفکر انتقادی در مورد سیستم های انتخاباتی منتشر می شوند.