مرحله 1 جراحی پیام!
1- شرکت در انتخابات بی فایده است.
2- انتخابات نزدیک است.
3- اقای قالیباف پیش از برگزاری انتخابات، برگزیده شده است.
4- انتخابات توسط مردم رقم نخورده و فرمایشی است.
5- نباید در انتخابات شرکت کرد.
6- رای مردم بدون تاثیر است.
7- ترویج عدم شرکت در انتخابات.
8- ایجاد شک شبهه و تشویش درباره تقلب در انتخابات دولت جمهوری اسلامی.
9- عدم نظارت درست و قانونی بر روند انتخابات در دولت ایران
10- فاسد نشان دادن دولت اسلامی و برگزاری انتخابات
11- بدنام کردن کاندید (اقای قالیباف)
12- القای احساس منفی نسبت به فرایند انتخابات در اذهان عمومی
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
بهنام قلی پور
سابقه و اعتبار تولید کننده
مجری شبکه اینتر نشنال سعودی
کجا تولید شده است؟
خارج از کشور در توییتر
کِی تولید شده است؟
دوشنبه 28خرداد
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: دروغ
تکنیک 2: شایعه سازی
تکنیک 3: برچسب زنی
تکنیک 4: ایحاد تفرقه
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
رسانه صفحه شخصی در توییتر
چه چیز تولید شده است؟
حق: 2- انتخابات نزدیک است.
شاهد ، دلیل: طبق تاریخ انتشار پیام تاریخ انتخابات جمهوری اسلامی نزدیک است
باطل: 3- اقای قالیباف پیش از برگزاری انتخابات، برگزیده شده است.
شاهد ، دلیل: طبق نتیجه انتخابات ریاست جمهوری،چه در دور اول و چه دور دوم تعداد ارای اقای قالیباف به حد نصاب نرسید.
باطل: 1- شرکت در انتخابات بی فایده است.
شاهد ، دلیل: عدم شرکت در انتخابات به منزله نادیده گرفتت مشکلات و مسائل حیاتی نظام است و هیچگاه بی فایده و ثمر نبوده است.
باطل: 4- انتخابات توسط مردم رقم نخورده و فرمایشی است.
شاهد ، دلیل: تمامی روند انتخابات حمهوری اسلامی از رسانه های رسمی قابل نظارت و کنترل است و مردم میتوانند تمامی این مراحل را مشاهده کنند و از صحت ارای جمع اوری شده اطمینان یابند
باطل: 9- عدم نظارت درست و قانونی بر روند انتخابات در دولت ایران
شاهد ، دلیل: در تمامی مراحل انجام انتخابات نمایندگان مردمی حاضر بوده و نظارت درست و کافی وجود دارد
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
این پیام برای ایجاد شک و تشویش اذهان عمومی، تشویق مردم به عدم شرکت در انتخابات و خراب کردن ذهنیت مردم نسبت به جمهوری اسلامی تولید شده است