مرحله 1 جراحی پیام!
1- تغییر شادی افراد.
2- تغییر در اخلاق افراد .
3- نداشتن رفاه و اسایش افراد.
4- نداشتن امنیت و قانون.
5- نداشتن برابری و عدالت .
6- و از بین رفتن هویت و غرور ملی .
7- نمایندگان مجلس و اعضای شوارای سلطنت خارج شوند.
8- ارتش جلوی بیرون بردن سلاح های امریکا را بگیرد .
9- مصر امروز منتظر شاه است
10- بانک های اسلامی به کشاورزان کمک کنید
11- اربعین را تبدیل به وسیع ترین تظاهرات ملی کنید
12-
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
علی کریمی
سابقه و اعتبار تولید کننده
بازیکن سابق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با 37 گل به ثمر رسانده و نقش در 127 بازی فوتبال ملی بقه بازی در لیگ های ایران امارات قطر آلمان سابقه مربیگری در تیم های مانند سپید رود دشت و نفت تهران بازیکن مربی پرحشیه و عصبی رهبر سیاسی و فعال حوزه های ضد انقلابی و اغتشاشات علیه جمهوری اسلامی ایران ار نظرهای سیاسی بدون تخصص و دانش کافی بی احترامی و توهین به مقدسات و ارزش های جمهوری اسلامی ایران در پست های اشتراک گذاشته شده در بستر فضای مجازی
کجا تولید شده است؟
کانادا
کِی تولید شده است؟
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: بزرگنمایی
تکنیک 2: تحریف و سانسور
تکنیک 3: دروغ
تکنیک 4: شایعه
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
توییتر
چه چیز تولید شده است؟
حق: 1- تغییر شادی افراد.
شاهد ، دلیل: به دلیل جنگ و غیره افراد شاد نبودند
حق: 3- نداشتن رفاه و اسایش افراد.
شاهد ، دلیل: رفاه و آسایش مردم از بین رفت
باطل: 9- مصر امروز منتظر شاه است
شاهد ، دلیل: شایعه
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
هر خبری درست نیست مخصوصاً اگر تولید کننده آن کسانی مخالف باشند و برای از بین بردن کشور ما هر کاری انجام دهند پس بهتر است به تولید کننده پیام توجه کنیم و به یاد داشته باشیم دشمن از هر تکنیکی برای گول زدن مردم استفاده می کند حتی ترور