مرحله 1 جراحی پیام!
1- شاه نرفت
2- آقای کریمی متنی در مورد شاه و سیاست پخش کرد
3- توئیت های پر حاشیه آقای کریمی
4- امنیت و قانون از بین رفته
5- هویت غرور ملی از بین رفته
6- ایران رفت
7- تهمت به جمهوری اسلامی
8- از بین رفتن آرامش و شادی
9- توهین به جمهوری اسلامی
10- از بین رفتن امنیت و قانون
11- از بین رفتن هویت و غرور
12- نابودی و ویرانی ایران
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
علی کریمی
سابقه و اعتبار تولید کننده
سابق و سابقه مربی گری _بازیکن و مربی پرخاشگر و عصبی و پرحاشیه _اخراج از امارات و مهاجرت به آمریکا _ در حال حاضر فعال و رهبر سیاسی و ضد انقلاب در کارنامه خود سابقه ی حمایت از یزید و بی احترامی به امام زمان (عج) _ دروغگویی فراوان و گفتار و توئیت ها و کلاهبرداری از خواهرش را دارد
کجا تولید شده است؟
خارج از کشور
کِی تولید شده است؟
27 دی 1402
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: اهریمن سازی
تکنیک 2: انتشار خبر دروغ در سطح وسیع
تکنیک 3: برچسب زنی
تکنیک 4: شایعه
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
توییتر
چه چیز تولید شده است؟
حق: 3- توئیت های پر حاشیه آقای کریمی
شاهد ، دلیل: آقای کریمی در صفحه توییتر خود متن پر حاشیه میگذارد
حق: 2- آقای کریمی متنی در مورد شاه و سیاست پخش کرد
شاهد ، دلیل: آقای کریمی در تاریخ 27 دی 1402 در مورد شاه توئیت جدیدی گذاشت
حق: 7- تهمت به جمهوری اسلامی
شاهد ، دلیل: آقای کریمی به جمهوری اسلامی تهمت و برچسب نادرست می زند
حق: 9- توهین به جمهوری اسلامی
شاهد ، دلیل: آقای کریمی به جمهوری اسلامی به هر نحوی در صفحه توییتر خود توهین میکند
باطل: 1- شاه نرفت
شاهد ، دلیل: در سال 26 دی ماه 1357 شاه ایران را ترک کرد و به مصر رفت
باطل: 12- نابودی و ویرانی ایران
شاهد ، دلیل: ایران نابود نشده بلکه پیشرفت کرده
باطل: 10- از بین رفتن امنیت و قانون
شاهد ، دلیل: مردم ایران در جامعه خود دارای امنیت هستند
باطل: 8- از بین رفتن آرامش و شادی
شاهد ، دلیل: مردم دارای آرامش و شادی هستند
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
علی کریمی با استفاده از تکنیک های شایعه سازی ، ، دروغ در حد وسیع ، برچسب زنی ، اهریمن سازی قصد دارد جمهوری اسلامی را ناامن ، نابودکننده و ویران کننده نشان دهد و شاه را به اشتباه اسطوره در دید ملت معرفی کند و آنها را از جمهوری اسلامی دل سرد کند و مردمی که انقلاب کردند را به اشتباه نادان جلوه دهد.