داشبورد تیم های لیگ جت خراسان رضوی
داشبورد تیم ها
بوم های تفکر نقاد
مستند نگاری تیم ها
بوم های خلق روایت
تعداد کل تیم ها: 5921
تیم پرواز
>
آرشیو بوم
0
0
نام شهر:
باخرز
نام مجموعه:
شبانه روزی الزهرا
نام تیم:
پرواز
کد تیم:
5965
پیام:
کوردستان: الحل هو تقسیم ایران
راه حل تجزیه ایران است
مرحله 1 جراحی پیام!
پیام های ناظر به متن
1- شرکت نکردن در انتخابات
2- بی معنی بودن انتخابات پیش رو
3- نه گفتن به انتخابات فرمایشی
4- مشخص بودن رئیس جمهور قبل از انتخابات
5- رای ندادن به نامزد های انتخاباتی
6- قرار است قالیباف رئیس جمهور شود
پیام های ناظر به زیر متن
7- منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات
8- کارهای از قبل برنامه ریزی شده مسئولان کشور
9- پیش بینی صددرصدی رئیس جمهور
10- نا عادلانه بودن انتخابات 1403
11-
12-
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
بهنام قلی پور
سابقه و اعتبار تولید کننده
خبرنگار سابق روزنامه جوان یکی از توییت نویسان فعال علیه ایران . تلاش برای نشان دادن کانون های شورشی ونقش منافقین در جریان مخالفت علیه ایران
کجا تولید شده است؟
ایران
کِی تولید شده است؟
17ژانویه 2024 /28 خرداد 1403
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1:
تکرار
تکنیک 2:
ایجاد تفرقه
تکنیک 3:
شایعه سازی
تکنیک 4:
بر چسب زنی
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
توییتر
چه چیز تولید شده است؟
حق ها
شاهد ، دلیل
حق:
9- پیش بینی صددرصدی رئیس جمهور
شاهد ، دلیل:
انتخابات مسئله ای کاملا غیر قابل پیش بینی است و کسی نمی تواند آن را پیش بینی کند وبا قاطعیت رئیس جمهور را مشخص کند
حق:
5- رای ندادن به نامزد های انتخاباتی
شاهد ، دلیل:
این مردم هستند که تعیین می کنند شرایط امروز و آینده کشور چگونه باشد رای ندادن مردم یعنی رای دادن به نامزد ما مطلوب
حق:
7- منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات
شاهد ، دلیل:
اولین راهبرد دشمن در خصوص انتخابات منصرف کردن مردم از حضور و شرکت در انتخابات است تا مدتی پیش دشمن بر روی استرا تژی رای به رای متمرکز شده بود پس از اتمام دوره اول انتخابات ومشخص شدن نتیجه آن رسانه های دشمن بر روی شرکت کردن در انتخابات ورای دادن به یک طیف خاص تمرکز کردند
باطل ها
شاهد ، دلیل
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
با نزدیک شدن به ایام انتخابات و ایجاد فضای شور و نشاط دشمنان همیشگی ملت ایران و عوامل خود فروخته آنان مانندبهنام قلی پور می خواهندحضور مردم در میدان از جمله شرکت در انتخابات که عامل اصلی شرفت ها و موفقیت های ایران است را کمرنگ کنند وبا استفاده از تکنیک ها و عملیات روانی تصویری سیاه و تاریک از جامعه منتقل کنند و انگیزه حضور و مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند وبین مردم و مسئولین کشور و عوامل تامین امنیت کشور فاصله انداخته واین دو را مقابل یکدیگر قرار دهند . نتیجه گیری نهایی این است که ما در این جنگ شناختی نباید فریب دشمن را خورده وبا مشارکت حد اکثری خود و اطرافیان را به شرکت در انتخابات ترغیب نماییم تا نقشه های بلند دشمن را خنثی نماییم