داشبورد تیم های لیگ جت خراسان رضوی
داشبورد تیم ها
بوم های تفکر نقاد
مستند نگاری تیم ها
بوم های خلق روایت
تعداد کل تیم ها: 5921
تیم پرواز > آرشیو بوم
0
0

نام شهر: باخرز
نام مجموعه: شبانه روزی الزهرا
نام تیم: پرواز
کد تیم: 5965

پیام:



کوردستان: الحل هو تقسیم ایران
راه حل تجزیه ایران است

مرحله 1 جراحی پیام!


پیام های ناظر به متن
1- شرکت نکردن در انتخابات
2- بی معنی بودن انتخابات پیش رو
3- نه گفتن به انتخابات فرمایشی
4- مشخص بودن رئیس جمهور قبل از انتخابات
5- رای ندادن به نامزد های انتخاباتی
6- قرار است قالیباف رئیس جمهور شود


پیام های ناظر به زیر متن
7- منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات
8- کار های از قبل برنامه ریزی شده مسؤلان کشور
9- پیش بینی صد در صدی رئیس جمهور
10- ناعادلانه بودن انتخابات 1403
11-
12-

مرحله 2 چک شود!

کی تولید کرده است؟
بهنام قلی پور
سابقه و اعتبار تولید کننده
خبرنگار سابق روزنامه جوان یکی از توییت نویسان فعال علیه ایران . تلاش برای نشان دادن کانون های شورشی ونقش منافقین در جریان مخالفت علیه ایران
کجا تولید شده است؟
ایران
کِی تولید شده است؟
17 ژانویه 2024 /28 خرداد 1403

چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: تکرار
تکنیک 2: ایجاد تفرقه
تکنیک 3: شایعه سازی
تکنیک 4: برچسب زنی
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)

توییتر
چه چیز تولید شده است؟
حق ها
شاهد ، دلیل







باطل ها
شاهد ، دلیل

باطل: 9- پیش بینی صد در صدی رئیس جمهور
شاهد ، دلیل: انتخابات مسئله ای کاملا غیر قابل پیش بینی است و کسی نمی تواند آن را پیش بینی کند و با قاطعیت رئیس جمهور را مشخص کند


باطل: 5- رای ندادن به نامزد های انتخاباتی
شاهد ، دلیل: این مردم هستند که تعیین می کنند شرایط امروز و آینده کشور چگونه باشد رای ندادن مردم یعنی رای دادن به نامزد نامطلوب


باطل: 7- منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات
شاهد ، دلیل: اولین راهبرد دشمن در خصوص انتخابات منصرف کردن مردم از حضور و شرکت در انتخابات است تا مدتی پیش دشمن بر روی استراتژی رای بی رای متمرکز شده بود پس از اتمام دوره اول انتخابات و مشخص شدن نتیجه آن رسانه های دشمن بر روی شرکت کردن در انتخابات و رای دادن به یک طیف خاص تمرکز کردند


مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!

با نزدیک شدن به ایام انتخابات و ایجاد فضای شور و نشاط دشمنان همیشگی ملت ایران و عوامل خودفروخته آنان مانند بهنام قلی پور می خواهند حضور مردم در میدان از جمله شرکت در انتخابات که عامل اصلی شرفت ها و موفقیت های ایران است را کمرنگ کنند و با استفاده از تکنیک ها و عملیات های روانی تصویری سیاه و تاریک از جامعه منتقل کنند و انگیزه حضور و مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند و بین مردم و مسئولین کشور و عوامل تامین امنیت کشور فاصله انداخته و این دو را مقابل یکدیگر قرار دهند . نتیجه گیری نهایی این است که ما در این جنگ شناختی نباید فریب دشمن را خورده و با مشارکت حداکثری خود و اطرافیان را به شرکت در انتخابات ترغیب نماییم تا نقشه های پلید دشمن را خنثی نماییم .