داشبورد تیم های لیگ جت خراسان رضوی
داشبورد تیم ها
بوم های تفکر نقاد
مستند نگاری تیم ها
بوم های خلق روایت
تعداد کل تیم ها: 5921
تیم شهدای تلخ بخش > آرشیو بوم
0
0

نام شهر: کدکن
نام مجموعه: شهید صفری
نام تیم: شهدای تلخ بخش
کد تیم: 4931

پیام:



محمد پارسی: از سال ۵۷ که هر کیلو شمش طلا ۴۵ هزار تومان بوده تا امروز که نیم کیلو عنبر نسارا ۴۵ هزار تومان است در حال دادن وعده رونق اقتصادی و آبادانی مملکت هستید.
الان با انتخابات نمایشی چه چیزی را قرار است درست کنید خداوکیلی اگه دوباره بیاییم به شما رای بدهیم خودتون به ما نمی‌خندید؟!

مرحله 1 جراحی پیام!


پیام های ناظر به متن
1- سواد رسانه یعنی توانایی تغییر یا بتوان چیزی را عوض کنیم . م.. برداشت خودم را خبر ها رسانه ها را تغییر دهیم.
2- تفکر نقاد یعنی اینکه سنجش گرایی اندیشیده مفهوم این است هرچی شبکه های اجتماعی منتشر شد زود باور نکنیم
3- بوم تفکر نقاد یعنی اینکه در نگاه اول به توان اجزای یک پیام را تحلیل کرد.م.. وقتی یک فیلم را می بینی به کسی که فیلم را ندیده توضیح دهیم.
4- تکنیک عملیات روانی.. برچسب زدن.. یعنی در جنگ های نرم عبارت است وقتی که روی فرهنگ یا دین ما اثر می گذارد مثل کسی که به ما تو آقایی مهربانی باعث می شود تا ما تغییر کنیم.
5- دو نوع جنگ داریم جنگ سخت و نرم جنگ نرم یعنی روی فرهنگ ما تاثیر می گذارد جنگ سخت یعنی نظامی مانند توپ . توفنگ
6- ایجاد تفرقه یعنی میان دو کشور یا مردم جدایی بیندازند. مثلاً تفرقه جوانان به اعتقاد های اسلامی


پیام های ناظر به زیر متن
7- ایجاد ترس به معنی اگر ترس ایجاد کنیم و به جون بگیریم و به اعتقاد خود را بنشیند نمیتوان کاری کند مانند داعشی ها
8- عملیات تکرار.. یعنی یک نکته منفی رو می کنیم م.. همیشه تکرار می کنند که تو هیچی نمیشی بعد توهم بخودت هم میگی منم هیچی نمیشم
9- عملیات تکنیک.. شایعه.. یعنی دروغ گویی که قابل باور است وقتی که میان مردم بخش می شود باعث می شود که آن شایعه سریع بخش می شود
10- پاره گویی حقیقی یعنی یک حقیقت وجود دارد یک اتفاق بیفتد در 3 روز 2روز 1 روز یک آدم فکر کند پاس شکسته ولی وقتی می ره دکتر عکس میگیرد می بیند پایش نشکسته است
11- تحریف یعنی منحرف کردن آنچه که بوده و آنچه نبوده
12- کل گویی یعنی یک حرف بزنیم که مخاطب می تواند یک موضوع را مشخص با معنی پیدا کند یعنی یک آدم یک کاری بکند و مردم به او شک کنند

مرحله 2 چک شود!

کی تولید کرده است؟
سابقه و اعتبار تولید کننده
کجا تولید شده است؟
کِی تولید شده است؟

چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: برچسب زنی
تکنیک 2: تصدیق
تکنیک 3: دشمن سازی
تکنیک 4: تفرقه تضاد
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)

چه چیز تولید شده است؟
حق ها
شاهد ، دلیل







باطل ها
شاهد ، دلیل







مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!