مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
علی کریمی
سابقه و اعتبار تولید کننده
فوتبالیست برتر کشور در دوران بازی در ایران که در اثر رسانه های بیگانه فریب خورد
کجا تولید شده است؟
توییتر
کِی تولید شده است؟
26دی سال 14٠2
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: تکنیک عملیات روانی برچسب زدن
تکنیک 2: تکنیک عملیات روانی تصدیق
تکنیک 3: تکنیک عملیات روانی تفرقه و تضاد
تکنیک 4: تکنیک عملیات روانی شایعه سازی
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
چه چیز تولید شده است؟
حق: 1- مخالفت با نظام ایران
شاهد ، دلیل: بد گویی فرد ایرانی درباره حکومت کشور خود
حق: 8- متشنج کردن روان جوانان
شاهد ، دلیل: با دلیل ها و حرف های بی اساس فکر جوانان را درگیر میکند
حق: 10- الوده کردن تصورات جوانان از انقلاب
شاهد ، دلیل: بدگویی علی کریمی از انقلاب باعث نگاه منفی در جوانان میشود
حق: 2- بی عدالتی
شاهد ، دلیل: علی کریمی با بی توجهی به حقیقت ها و باطل ها فقط جلوه های بد را نمایش میدهد و در حرف هایش قضاوت و عدالتی وجود ندارد
باطل: 12- تضعیف امنیت داخلی
شاهد ، دلیل: ایران از کشور های قدرتمندی است که جزو برترین کشورهایی است که از امنیت قوی برخور دار است
باطل: 11- ضربه زدن به ارمان های انقلاب
شاهد ، دلیل: انقلاب اسلامی انقدر قوی و مقاوم است که با حرف های بیگانگان علیه ایران تاثیری ندارد
باطل: 9- بدبینی جوانان نسبت جمهوری اسلامی
باطل: 6- بی حیثیت شدن ایران
شاهد ، دلیل: جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی دارای آبرو و اباهت است که هیچکس با حرف نمیتواند آن را خراب کند
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
علی کریمی میخواد جوانان را نسبت به جمهوری اسلامی و مسئواین کشور بدبین نماید
نباید گول حرف های افراد بیگامه معروف را بخوریم و باید اطاعت از رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهیم تا توطعه های دشمنان و فریب خوردگان را خنثی کنیم