مرحله 1 جراحی پیام!
1- شاه با رفتنش همه ی استقلال مردم را از بین برد
2- 26 دی ماه روز آزادی مردم ایران
3- رفتن شاه و آزادی مردم
4- 26 دی ماه روز فرار دشمن روز آزادی مردم است
5- رفتن شاه روز پیروزی انقلاب
6- 26 دی ماه روز همبستگی مردم ایران است
7- انتخاب اشتباه باعث شادی دشمنان می شود
8- نگاه مخاطب رابه آشکار بودن دشمنی شاه جلب می کند
9- جایگاه امام را در بین مردم اشکار می سازد
10- حق و باطل را اشکار میکند
11- روز بازگشت امام به میهن است
12-
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
علی کریمی
سابقه و اعتبار تولید کننده
او در دوران فوتبال حرفه ای 18 ساله خود سابقه بازی در لیگ های ایران ، امارات ، قطر و آلمان را دارد . کریمی که به عنوان یک بازی ساز دریبل زن شناخته میشود با لقب جادوگر از او یاد میشود .
کجا تولید شده است؟
در خارج از ایران در توییتر
کِی تولید شده است؟
نامشخص است
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: تفرقه و تضاد
تکنیک 2: برچسب زنی
تکنیک 3: دروغ و خبر های بی اساس
تکنیک 4: توسل به احساسات
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
چه چیز تولید شده است؟
حق: 2- 26 دی ماه روز آزادی مردم ایران
شاهد ، دلیل: روز رفتن شاه نمادی از همبستگی ایران است اما جلوه ای دیگر را نشان میدهد
حق: 3- رفتن شاه و آزادی مردم
شاهد ، دلیل: خوب نشان دادن شاه
حق: 7- انتخاب اشتباه باعث شادی دشمنان می شود
شاهد ، دلیل: با رفتن شاه شادی و آرامش، امنیت و قانون و ... رفت
حق: 1- شاه با رفتنش همه ی استقلال مردم را از بین برد
شاهد ، دلیل: عدم داشتن اطلاعات دقیق در مورد حال و هوای مردم ایران و بی ثباتی شاه
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
از این متن نتیجه می گیریم که علی کریمی با استفاده از تکنیک هایی چون دروغ ، ایجاد تفرقه و تضاد و همچنین تکنیک برچسب زنی، هدفی مثل تخریب حکومت و افکار عمومی را دنبال میکند و موجب تفرقه و دو گروه شدن بیت مردم می شود و سعی درتحریک مردم برام انجام اغتشاشات است . پس ما نباید بدون تحقیق و بررسی مستندات کافی ، هر مطلبی را در فضای مجازی باور کنیم .