داشبورد تیم های لیگ جت خراسان رضوی
داشبورد تیم ها
بوم های تفکر نقاد
مستند نگاری تیم ها
بوم های خلق روایت
تعداد کل تیم ها: 5921
تیم شهید بهشتی > آرشیو بوم
0
0

نام شهر: شاندیز
نام مجموعه: فاطمه الزهرا
نام تیم: شهید بهشتی
کد تیم: 14069

پیام:



محمد پارسی: از سال ۵۷ که هر کیلو شمش طلا ۴۵ هزار تومان بوده تا امروز که نیم کیلو عنبر نسارا ۴۵ هزار تومان است در حال دادن وعده رونق اقتصادی و آبادانی مملکت هستید.
الان با انتخابات نمایشی چه چیزی را قرار است درست کنید خداوکیلی اگه دوباره بیاییم به شما رای بدهیم خودتون به ما نمی‌خندید؟!

مرحله 1 جراحی پیام!


پیام های ناظر به متن
1- تفکیک بین مردم و دولت ایران
2- تلاش برای کاهش تنش ها و ایجاد همبستگی بین خود و مردم ایران
3- جذب حمایت عمومی مردم ایران
4- نوعی هشدار به حکومت ایران
5- جلب حمایت بین المللی
6- پیام های دیپلماتیک


پیام های ناظر به زیر متن
7- ایجاد تمایز بین مردم عادی ایران و دولت جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای اینکه مردم ایران احساس کنند که درگیری بین دو کشور به اون ها مربوط نمیشه .
8- اسرائیل با این پیام تلاش می کنه تا تنش هارو نسبت به خودش کاهش دهد و حس همبستگی و دوستی رو با مردم ایران برقرار کنه یا اینکه تلاش می کنه فضای گفتگو و مذاکره رو بین دو کشور بر قرار کنه .
9- این پیام نشون دهنده اینکه اسرائیل امیدوار هست که با نشان دادن حمایت خود از مردم ایران بتواند آنها رو به سمت انتقادات بیشتری از سیاست های دولت خود سوق دهد.
10- این پیام می تونه به عنوان هشداری به ایران تلقی بشه، به این معنا که اسرائیل آماده است تا در صورت لزوم اقدامات نظامی و دیپلماتیک علیه ایران انجام دهد.
11- این پیام می تونه به عنوان بخشی از نقشه (استراتژی) اسرائیل برای افزایش فشار بر ایران در مجامع بین المللی تلقی شود زیرا اسرائیل با ارسال این پیام به دنبال جلب حمایت بین المللی علیه سیاست های جمهوری اسلامی ایران هست.
12- این پیام بخشی از استراتژی و روانی هست که معمولا دولت ها از اون برای ایجاد تغییرات در رفتار و نگرش کشور های دیگر استفاده می کنند.

مرحله 2 چک شود!

کی تولید کرده است؟
این پیام توسط مسئولان دولتی و دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل تولید شده است.
سابقه و اعتبار تولید کننده
اعتبار این پیام از سوی مقامات رسمی و نهادهای دولتی اسرائیل سرچشمه می گیرد.
کجا تولید شده است؟
این پیام در اسرائیل و توسط نهادهای دولتی و دیپلماتیک این کشور تولید شده و محل دقیق تولید این پیام می تونه دفتر نخست وزیری ،وزارت امور خارجه ،یا سازمان های اطلاعاتی مانند موساد باشد.
کِی تولید شده است؟
زمان تولید و انتشار این پیام بستگی به رویدادها و تحولات سیاسی و امنیتی دارد و با توجه به زمان انتشار در تصویر می توان گفت این پیام در 14 آوریل 2024 انتشار شده است.

چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: تشخیص نیاز به تولید پیام و انتخاب محتوای مناسب
تکنیک 2: استفاده از تصاویر و ویدیوها
تکنیک 3: به کارگیری لحن مثبت و همبستگی
تکنیک 4: استفاده از زبان ساده و قابل فهم
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)

شبکه های اجتماعی و سخنرانی ها و بیانیه های رسمی
چه چیز تولید شده است؟
حق ها
شاهد ، دلیل

حق: 1- تفکیک بین مردم و دولت ایران
شاهد ، دلیل: تفکیک بین دولت ایران و مردمش حق هست چون تفکیک بین دولت و مردم می تونه به کاهش تنش ها کمک کند و نشان دهد که هدف اصلی سیاست ها دولت و اقدامات آن است و نه مردم عادی.


حق: 2- تلاش برای کاهش تنش ها و ایجاد همبستگی بین خود و مردم ایران
شاهد ، دلیل: تلاش برای کاهش تنش و افزایش همبستگی هم حق است چون تلاش برای کاهش تنش ها و افزایش همبستگی می تونه به بهبود روابط بین المللی و ایجاد فضای مثبت تر برای گفتگو و همکاری منجر شود.


حق: 4- نوعی هشدار به حکومت ایران
شاهد ، دلیل: هشدار به حکومت ایران حق هست چون ارسال هشدار می تونه به عنوان ابزاری برای جلوگیری از اقدامات منفی یا تحریک آمیز توسط دولت ایران استفاده شود .


حق: 6- پیام های دیپلماتیک
شاهد ، دلیل: پیام های دیپلماتیک هم حق هست ن این پیام ها می تونن ابزار موثری برای بیان مواضع و اهداف یک کشور باشند و به ایجاد تفاهم و کاهش تنش ها نیز کمک کنند.
باطل ها
شاهد ، دلیل







مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!

این پیام می تونه تاثیر روانی و اجتماعی خاصی بر مردم داشته باشد.
برخی ممکن است این پیام رو به عنوان نشانه ای از حسن نیت و تلاش برای دوستی بپذیرند ، در حالی که دیگران ممکن است اون ها را به عنوان بخشی از جنگ روانی یا تبلیغات دولتی تلقی کنند.
به طور کلی ، می تونیم بگیم که این پیام نشان دهنده تلاش های دیپلماتیک و استراتژیک برای مدیریت تنش ها ، جلب حمایت ها و ایجاد ارتباطات جدید هستند.
این پیام بر اساس شرایط سیاسی و امنیتی طراحی و ارسال می شود و ممکن است که تاثیرات متنوعی در بین مخاطبان داشته باشند .