مرحله 1 جراحی پیام!
1- ضد انقلاب
2- دوست داشتن شاه توسط برانداز ها
3- شاه نا مرد را به شادی ونشاط مانند کرده
4- اشاره به رفتن شاه در 26دی ماه
5- اشاره به این دارد که ورزشکاران کشور ما اندازه یک دانه کشور ما را دوست ندارد
6- در قسمت آخر شاه ملعون را بزرگ نشان داده بود
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
علی کریمی
سابقه و اعتبار تولید کننده
سلبریتی و فوتبالیست کشورمون
کجا تولید شده است؟
در فضای مجازی
کِی تولید شده است؟
26 دی ماه
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: دروغگو
تکنیک 2: بزرگ نمایی
تکنیک 3: استفاده از هشتگ
تکنیک 4: مانند کردن شاه به چیزهایی که اصلاً به شاه مربوط نیست
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
فضای مجازی
چه چیز تولید شده است؟
حق: 1- ضد انقلاب
شاهد ، دلیل: اشاره به شاه و برانداز بودن علی
حق: 6- در قسمت آخر شاه ملعون را بزرگ نشان داده بود
شاهد ، دلیل: استفاده از تکنیک دروغ
حق: 5- اشاره به این دارد که ورزشکاران کشور ما اندازه یک دانه کشور ما را دوست ندارد
شاهد ، دلیل: این پست خودش یک مدرک هستش رای اینکه ورزشکاران و سلبریتی های کشور ما ذره ایران را دوست ندارند
حق: 4- اشاره به رفتن شاه در 26دی ماه
شاهد ، دلیل: در پیام ابلاغ شده است که در 26 دی ماه شاه نرفته است
باطل: 2- دوست داشتن شاه توسط برانداز ها
شاهد ، دلیل: براندازا شاه و پسرش را دوست نداشتند بلکه ویزای آمریکا را دوست داشتند
باطل: 3- شاه نا مرد را به شادی ونشاط مانند کرده
شاهد ، دلیل: شاه در زمانی که بود هیچ شادی و از دستش ناراضی بودند نشاطی وجود نداشت و مردم از دست اون
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
این پیام توسط یکی از سلبریتی ها و ورزشکاران محبوب کشورمان جهت خراب کردن کشور عزیزمان ایران و نشان بزرگی ایران و بالا بردن شاهی که زره ای برای مردم ایران ارزش ندارد تولید شده است