داشبورد تیم های لیگ جت خراسان رضوی
داشبورد تیم ها
بوم های تفکر نقاد
مستند نگاری تیم ها
بوم های خلق روایت
تعداد کل تیم ها: 5921
تیم سنگر سایبری > آرشیو بوم
0
0

نام شهر: مشهد
نام مجموعه: خانواده
نام تیم: سنگر سایبری
کد تیم: 11320

پیام:



کوردستان: الحل هو تقسیم ایران
راه حل تجزیه ایران است

مرحله 1 جراحی پیام!


پیام های ناظر به متن
1- شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بی فایده است
2- از قبل تعیین شده است که قالیباف رئیس جمهور میشود
3- این انتخابات فرمایشی است
4- کسی رای ندهد
5-
6-


پیام های ناظر به زیر متن
7- انتخاب و حضور مردم در انتخابات بی تاثیر است
8- این حکومت خودشان فرد منتخب و دلخواهشان را به مردم تحمیل میکنند
9- برگزاری انتخابات نمایشی و انتصابی است
10- این حکومت جمهوری نیست و با رای مردم نیست
11- تحریک مردم ب عدم مشارکت
12- حکومت از قبل یک نفر را با توجه ب منافعش انتخاب میکند

مرحله 2 چک شود!

کی تولید کرده است؟
بهنام قلی پور
سابقه و اعتبار تولید کننده
خبرنگار روزنامه جوان که گزارشات تکلس ویژه خبرگزاری ایرنا را در روزنامه به اسم خود منتشر می کرد و بابت آن حق الزحمه می گرفت، رابطه مستقیمی با مهره های مجاهدین خلق و منافین دارد
کجا تولید شده است؟
مشخص نیست
کِی تولید شده است؟
17ژوئن 2024،مصادف با 28خرداد 1403

چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: تحریف
تکنیک 2: دروغ
تکنیک 3: برچسب زنی
تکنیک 4: تفرقه افکنی و شایعه سازی
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)

توییتر
چه چیز تولید شده است؟
حق ها
شاهد ، دلیل







باطل ها
شاهد ، دلیل

باطل: 1- شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بی فایده است
شاهد ، دلیل: تعداد آرا بیشترین تاثیر را در انتخابات ریاست جمهوری دارد


باطل: 2- از قبل تعیین شده است که قالیباف رئیس جمهور میشود
شاهد ، دلیل: چون در نتیجه انتخابات آقای پزشکیان انتخاب شد می توان گفت این حرف دروغ است


باطل: 3- این انتخابات فرمایشی است
شاهد ، دلیل: میزان مشارکت و تعداد رأی های مردم نشان دهنده این است که انتخابات فرمایشی نیست و اصل جمهوریت اسلامی که به معنی نقش مردم در جامعه است غیر قابل تغییر است


باطل: 4- کسی رای ندهد
شاهد ، دلیل: این دستور غیر منطقی و باطل است چون به طور کلی رای دادن نه تنها حق مردم است بلکه یک مسئولیت است که می تواند بر کیفیت زندگی امروز و فردای جامعه تاثیرگذار باشد
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!

هدف بی اثر نشان دادن رای مردم نظرات و خواسته های مردم است.
در کل این توییت ممکن است به مردم القا کند که رای دادن تاثیری در تغییر وضعیت نخواهد داشت.
از جنبه جزئی تر این سخنان نمونه ای از تغییر نگرش نسل جدید، نسبت به مشارکت سیاسی و انتخابات تلقی می شود.
نگرش هایی که بیشتر بر گفتگو و انتقاد از سیستم کلی متمرکز است تا مشارکت در آن. این وضع در میزان مشارکت عمومی در انتخابات تاثیر می گذارد و به معضلاتی مثل کاهش اعتماد سیاسی و اجتماعی منجر می شود.