مرحله 1 جراحی پیام!
1- شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بی معنیست
2- ماانتخابات ریاست جمهوری پیش رو داریم
3- قالیباف رئیس جمهور است
4- انتخابات ریاست جمهوری ما در ایران به صورت فرمایشی ست
5- انتخابات ریاست جمهوری از قبل مشخص است که رئیس جمهور چه کسیست
6- ما به انتخابات فرمایشی نه می گوییم
7- در این انتخابات شرکت نکنید
8- از قبل مشخص است که قالیباف رئیس جمهور است
9- انتخابات ریاست جمهوری در ایران به صورت فرمایشی است
10- درانتخابات ریاست جمهوری در ایران رای دادن فایده ای ندارد
11- شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ایران کاری بی معنی است
12- ما درانتخابات شرکت نمی کنیم و به انتخابات فرمایشی نه می گوییم
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
بهنام قلی پور
سابقه و اعتبار تولید کننده
خبرنگار ضدانقلاب ومهره پوششی منافقین در توییتر
کجا تولید شده است؟
در نرم افزار توییتر
کِی تولید شده است؟
17 ژوئن2024 در ساعت21:55
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: پاره حقیقت گویی
تکنیک 2: اهریمن سازی
تکنیک 3: دروغ
تکنیک 4: مبالغه گویی
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
توییتر
چه چیز تولید شده است؟
حق: 2- ماانتخابات ریاست جمهوری پیش رو داریم
شاهد ، دلیل: با توجه به شهادت رئیس جمهور سابق می بایست رئیس جمهور جدید جایگزین شود پس انتخابات ریاست جمهوری انجام می شود
باطل: 11- شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ایران کاری بی معنی است
شاهد ، دلیل: خیر انتخابات براساس صندوق آرا شمرده می شودو شورای نگهبان ناظر به شمارش آرا هستند آرا در حضور افراد پای صندوق شمارش میشه بر اساس این اثنادتعداد آرا مشخص می کند چه کسی انتخاب می شود
باطل: 3- قالیباف رئیس جمهور است
شاهد ، دلیل: چون اکنون آقای قالیباف بر اساس شمارش آرا در ایران ریاست جمهوری را برعهده ندارند
باطل: 7- در این انتخابات شرکت نکنید
شاهد ، دلیل: خیر ما باید در انتخابات شرکت کنیم زیرا نه تنها یک مسئله سیاسی بلکه یک مسئله اجتماعی و یک تکلیف شرعی است که به وسیله آن می توان آینده کشوررا با وضع قوانین خوب ساخت
باطل: 5- انتخابات ریاست جمهوری از قبل مشخص است که رئیس جمهور چه کسیست
شاهد ، دلیل: اگر به راستی رییس جمهورها از قبل تعیین شده اند، چرا رییس جمهورهایی سر کار می آیند که مواضع و دیدگاههای آنها با رهبری همخوانی کامل نداشته و در مواردی بامواضع اصولی نظام زاویه دارد
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
هدف از تولید این پیام این است که ما در انتخابات شرکت نکنیم و همچنین در جامعه برای افراد به ویژه جوانان و نوجوانان که رای اولی هستند درانتخابات شرکت می کنند ایجاد نومیدی کند. باعث تشویش اذعان عمومی ورعب و وحشی در جامعه برای انتخابات ریاست جمهوری می شود.