مرحله 1 جراحی پیام!
1- اربعین نزدیک است
2- مردم برای پیاده روی اربعین آماده میشوند
3- جاده سازی برای اربعین انجام شده
4- برای اربعین خدمات پزشکی و دارو ارائه میشود
5-
6-
7- جاده سازی برای تشویق مردم به پیاده روی اربعین تبلیغات است
8- صدور ویزا بدون اذن همسر برای بانوان
9- در مواقع ضرروی برای سود خود اینترنت را به مناطق محروم هم میبرند
مرحله 2 چک شود!
کی تولید کرده است؟
محمد پارسی
سابقه و اعتبار تولید کننده
روزنامه نگار فعال سیاسی
کجا تولید شده است؟
اینستاگرام
کِی تولید شده است؟
چگونه تولید شده است؟
تکنیک ها
تکنیک 1: دروغ
ابزار فناورانه
(بستر انتشار)
اینستاگرام
چه چیز تولید شده است؟
حق: 3- جاده سازی برای اربعین انجام شده
حق: 2- مردم برای پیاده روی اربعین آماده میشوند
باطل: 7- جاده سازی برای تشویق مردم به پیاده روی اربعین تبلیغات است
شاهد ، دلیل: جاده سازی برای راحتی مردم است و مردم بدون تبلیغات و با اراده قلبی میرن
باطل: 9- در مواقع ضرروی برای سود خود اینترنت را به مناطق محروم هم میبرند
شاهد ، دلیل: مسئولین در تلاشند تا اینترنت و فناوری را به مناطق محروم ببرند و این ربطی با موضوع اربعین ندارد
مرحله 3 چرا تولید شده است؟ بررسی و نتیجه گیری!
محمد پارسی قصد داشته است تا با انتشار این پیام مخاطب را به تفکر اشتباهی برساند که مسئولین برای تشویق مردم به اربعین کارهایی را انجام داده که در حالت عادی برای کشور انجام نمیدهند و این اقدامات برای تشویق مردم به حضور در پیاده روی است